Direktlänk till inlägg 29 september 2008

En veske av loppisstoff og et lilla skjerf

Av Kaspara - 29 september 2008 17:52

Skolens høstferie har meldt sin ankomst. Det er rolige morgenstunder med barn som kan sove så lenge de vil og bruke tre kvarter på brødskiva. Far i huset rusler på jobb, og vi andre har en blank dag foran oss. I dag ville ungene helst bare være hjemme å bygge lego og hoppe på trampolina samt kaste ball med meg. Da gjorde vi det, samt at vi ba opp bestemor på lunsj.

Det blir ikke så mye tid til å kaste meg over loppestoffene mine nå i høstferien. Nå har ungene prioritet. Vi skal på sopptur, på biblioteket, be hjem kamerater fra skolen, ha reunion med barnehagevenner osv.

Alikevel en veske ble det her om dagen samt et nytt lilla skjerf som bare er ett i rekken. Skal selge disse lilla skjerfene på julemessa blant annet. Litt strikking blir det hver kveld når jeg til slutt siger ned foran tv`n.

Ha en nydelig kveld der ute enten dere har høstferie eller ei!

 
 
Gamlå

Gamlå

29 september 2008 20:37

Hei hei.

Skal si du er kreativ og flink. Stillig veske og skjerf.

hilsen Gamlå

http://lundsvagen.blogspot.com

 
Mari

Mari

29 september 2008 20:37

Kjempefite greier Kaspara!! Jeg blir SÅ inspirert av deg :))) (trippelsmil)

Klem M

http://www.maris-fargerike.blogspot.com

 
Alvorada

Alvorada

29 september 2008 22:14

NICE! :) Så stilig det var med den heklebrikken på lomma. God ide! Jeg gleder meg bare mer og mer til Kardemomme og Kasparas butikk... :)

http://www.alvoradarosada.blogspot.com

 
rosalucia

rosalucia

30 september 2008 08:44

Skitsnygg!!!!!!

http://rosalucia.bloggagratis.se

 
Kaspara

Kaspara

30 september 2008 08:52

Hei Gamlå
Takk for det! Det å lage ting er min aller beste rekreasjon! Jeg bare koser meg.
Skal ta meg en tur innom bloggen din også.Ha en glad dag!!! Klem fra Kaspara

Hei trofaste Mari!
Så herlig at du blir inspirert!!!!Det blir jeg også når jeg besøker bloggen din og andre kreative blogger. Ha en herlig dag!!
Klem fra Kaspara

Hei nok en trofast gjest; Alvorada
Jeg elsker hekla brikker som dekor. Har en svær boks full med slike brikker kjøpt på loppemarkeder og av flinke, heklende bulgarske koner. Kan ikke hekle noe særlig selv, dessverre. Vil gjerne lære!!!
Det spørs om vi klarer å rykke opp
Kardemomme fra den sildrende bekken, da....
Ha en glad dag! Klem fra Kaspara

http://kasparasregnbue.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Persila

30 september 2008 08:53

Å vilka härliga färger!!! Superfint!

 
kardemomme

kardemomme

30 september 2008 10:57

Så fin veske og skjerf!!!!! Du har virkelig "det lille ekstra" i tingene du lager..Så festlig og inspirerende ;)))

http://husetvedbekken

 
Lotten

Lotten

30 september 2008 11:48

Jättefin väska och halsduk! Vi har höstlov först om 4 veckor - då blir det landet för vår del! Ta nu hand om dina barn och ha en trevlig dag! Kram Lotten

http://ornnastet.blogspot.com

 
Kaspara

Kaspara

30 september 2008 14:11

Hei Persilja
Takk, i blant må jeg prøve noen nye farver. Lilla bruker jeg mye, men grønt har nok alltid vært litt fjernt for meg. Synes lilla og grønt er herlig sammen. Ha en bra dag! Klem fra kaspara

Hei Kardemomme
Bra å ha deg tilbake! Dette var veska med grønt i jeg nevnte. Grønt er en lite brukt farve hos meg, men jeg har funnet ut at jeg liker godt lilla og grønt sammen. Ha en glad dag! klem fra Kaspara

Hei Lotten
Takk for det! Ja, i dag har ungene og jeg vært på kafe` med bestemor i regn og ruskevær. Ha en fin dag, du også! Klem fra Kaspara

http://kasparasregnbue.bloggagratis.se

 
kardemomme

kardemomme

30 september 2008 14:34

Hekleblomstene var enkle å lage..Denne uken er jeg hjemme..Jeg har høstferie, men neste uke kan jeg ta med bladet på jobben og kopiere oppskriften til deg :)Veldig enkelt altså..Hvis det haster og du vil prøve deg med en gang kan jeg skrive oppskriften på mail til deg..Bare si i fra du :)
Klem fra Kardemomme :))

http://husetvedbekken

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaspara - 14 september 2009 20:29

Vet ikke helt om jeg vet hva jeg vil, men i iver og entusiasme, har jeg skaffet nytt rede. Jeg er nå å finne på adressen  http://kasparasregnbue.blogspot.com/ Jeg er ikke så glad i å brenne bruer, så bloggen her på Bloggagratis står her en stund ...

Av Kaspara - 12 september 2009 15:40

   Jeg klarer ikke helt slippe taket i Bloggagratis/Bloggplatsen  og håper at ting skal kunne ordnes. Ikke klarer jeg helt slippe taket i bloggingen heller. Det er en morsom avkobling. Jeg vil prøve med mer mail-skriving til bloggportalen, og sam...

Av Kaspara - 11 september 2009 22:22

I disse dager har jeg blogget et år under den svenske bloggportalen Bloggagratis. Det har vært et fantastisk spennende og morsomt år. Aller mest gledesrikt har alle de nye herlige menneskene en har lært å kjenne vært! Det har vært et år med mange s...

Av Kaspara - 10 september 2009 18:40

Jeg er en storsamler av  frodige retrostoffer og fint papir. Jeg lider kvaler, om jeg må gå forbi en bruktbutikk uten å kunne gå på stoffjakt i den. Tenk om det optimale retrostoffet lå der nå, og bare ventet på å bli plukket opp av en person som vil...

Av Kaspara - 8 september 2009 21:13

Ved siden av mitt favoritt-interiørblad danske "Boligliv", kjøper jeg også ofte danske "Boligmagasinet". Danskene kan det de! I dag satt jeg og bladde i nettopp "Boligmagasinet", og noen bilder dvelte blikket mitt litt lengre ved enn andre. Nå vil ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards