Direktlänk till inlägg 27 september 2008

Dagens loppefunn

Av Kaspara - 27 september 2008 21:40

Her kommer dagens loppefunn. Det ble en del nye tekstiler og lamper som dere ser. Jammen lyste det ikke en knallgul lampe mot meg i dag også! Vet ikke om det er rom for denne lampa hos oss, men jeg klarte ikke gå fra den. Synes den er ganske rå. De stor skjermene var tiltenkt løvefotstålampa som står nymalt i kjelleren, men jeg tror jeg har bommet litt på størrelsen. Skulle nok funnet større skjerm. Det var en veldig vennlig, søt mann som sto og solgte lampene, og han var SÅ moderat med prisingen. Kjøpte de fleste for femti kroner til sammen. Fant også to vatt-tepper. Er visst alltid på jakt etter det. Ble voldsomt glad til sinns av den ene. Følte den var ganske boblende! Den rosa er det reinsdyr på i mønsteret. Da blir jeg solgt med en gang! Ja, nå kan jeg kose meg med sying og lampeprosjekter i lang tid framover. Herlig!

Ha en flott lørdagskveld!

 
 
Ingen bild

Persila

27 september 2008 23:18

Å det där oranga tyget med rosa blommor! Helt fantastiskt! Vilka loppisfynd du gör hela tiden!!!
Imorgon ska jag på loppis. Få se vad jag kommer hem med. Helst tyg! Men en sänggavel vore inte fel heller...

 
Lotten

Lotten

27 september 2008 23:50

Vilken härlig loppisrunda du har gjort då.... medans jag har sovit ;-) (Jag jobbar fredag + lördag natt) Precis en sådan gul lampa hade jag i min flickrum! Den är såå fin!!! Jag förstår inte hur mina föräldrar kunde kasta den...??? Ha det gott... nu kallar jobbet på mig!

http://ornnastet.blogspot.com

 
Alvorada

Alvorada

28 september 2008 10:07

Wow. ENDA en lampefot med kuler?? Lucky pig.
Den gule lampa er jo knallkul! Den må du absolutt finne rom for synes jeg :) Hva er de to lyseblå "rørene" på nest nederste bilde? Nydelig farge!

http://www.alvoradarosada.blogspot.com

 
TM

TM

28 september 2008 11:11

Den gule lampa kan gjerne få bo hos meg hvis du ikke har plass!! ;-)

http://www.fast-city.blogspot.com

 
fru.vims

fru.vims

28 september 2008 11:14

SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!

oh lord, for noen kupp!
kjente det hjertet gjorde et lite hopp da jeg så det første bildete.
du er griseheldig som fant slike godbiter på loppisen! :)
jeg var også på loppis i går, der hadde de ca 5 duker...det avr alt av tekstiler...SKUFFA ja, men fant jo et par ting som fikk bli med hjem likevel ;)

kos deg med prosjektene dine :)

http://fru-vims.blogspot.com

 
kaspara

kaspara

28 september 2008 20:53

Hei Persilja
Ja, det glade vatt-teppet falt jeg helt for også. Blikket ble bare dratt mot det.
Håper du hadde det fint på loppis, kunne nyte seansen og fant mye fint! Som regel har vi ungene med oss på loppis, og der er sjelden jeg får brukt så mye tid som jeg hadde ønsket. Kunne fint gått et par timer og tittet og vendt på ting. Ha en koselig kveld! Klem fra Kaspara

Hei Lotten
Tenk at du hadde en sånn lampe på pikerommet ditt!! Synd dine foreldre kvittet seg med den. Rart det med gult for min del. Har ikke vært særlig glad i farven før, men nå blir jeg dratt mot den. Åj, hvor man blir påvirket! Ha en glad kveld, kanskje på jobb?
Klem fra Kaspara

Til Alvorada
Ja, utrolig nok fant jeg en kulelampefot til. Synes de er såå fine. Den gule lampa som lå der uten at noen så mye som så på den, måtte bli med hjem.
De blågrønne rørene er to blomstervaser. Kan jo ha en blomst i hver. Synes også farven var så herlig. Ha en fin kveld! Klem fra Kaspara

Til TM
Greit å vite om en mulig fosterfamilie til det gule vidunderet. Er nok litt forelsket i den, så foreløpig melder jeg ingen adresseendring. Ha en fin kveld! Klem fra Kaspara

Til fru Vims
Ja, akkurat det bildet var en farvevitamininnsprøytning. Jeg elsket det glade vatt-teppet. I dag har det ligget på gresset i hagen , mens ungene har sittet og bygd og konstruert på det. Håper du finne DE godbitene på neste loppis1 Ha en glad kveld! Klem fra Kaspara

http://kasparasregnbue.bloggagratis.se

 
Nina

Nina

28 september 2008 21:32

Dronning av Loppis ;0). Så fine tekstiler...

http://dilldallsaant.blogspot.com

 
kardemomme

kardemomme

30 september 2008 10:53

Gooood morgen :))) Her var det så mye nytt og fint at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal begynne!!!! For noen funn du har gjort!!!!!!! Den gule måneskinnslampa hadde jeg eksakt maken til på rommet mitt hjemme..Hadde den både som bordlampe og vegglampe..Goooode minner :)))))Det rosa og oransje teppet er jo rene drømmen!!!!!! Jeg elsker den fargekombinasjonen altså!!! Helt urlekkert!!!!! Fine lamper har du også funnet..Gleder meg til å se hva du gjør med dem etter hvert ;) Det der var virkelig et kupp!!!!!!

http://husetvedbekken

 
kardemomme

kardemomme

30 september 2008 11:00

Den svarte lampe var skikkelig fin..Du gjør kanskje ikke noe med den eller? Den var jo perfekt som den er...Et virkelig kupp!!!
Gleeeeeder meg til neste loppemarked :)))
Ha en fortsatt fin dag..Jeg kommer innom igjen, men jeg er så på etterskudd med å svare på kommentarer at jeg må sette av litt tid til det først :)

http://husetvedbekken

 
Kaspara

Kaspara

30 september 2008 16:45

Hei Kardemomme
Utrolig, hadde du den gule lampa på rommet ditt du også? Det hadde Lotten også.
Ja, vatt-teppet i rosa og oransje var vel herlig. Jeg ble bare dratt mot det med en gang jeg kom inn i lokalet. Den svarte lampa skal ikke gjøres noe med. Den står nå på eldstemanns rom. Ha en fin dag! Klem fra Kaspara

http://kasparasregnbue.bloggagratis.se

 
Haust

Haust

1 oktober 2008 13:17

Eg vert så GLAD av å besøke bloggen din - og voldsomt inspirert! Her er så fargerikt og samtidig reint, kreativt og spanande! Gler meg til neste innlegg frå deg! :)

http://www.posidriv.blogspot.com

 
Kaspara

Kaspara

1 oktober 2008 16:52

Hei Haust
Ble såååå glad for kommentaren din!!!!!
Takk, takk!!!
Har babyen kommet????? Må besøke bloggen din!!!! Klem fra Kaspara

http://kasparasregnbue.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaspara - 14 september 2009 20:29

Vet ikke helt om jeg vet hva jeg vil, men i iver og entusiasme, har jeg skaffet nytt rede. Jeg er nå å finne på adressen  http://kasparasregnbue.blogspot.com/ Jeg er ikke så glad i å brenne bruer, så bloggen her på Bloggagratis står her en stund ...

Av Kaspara - 12 september 2009 15:40

   Jeg klarer ikke helt slippe taket i Bloggagratis/Bloggplatsen  og håper at ting skal kunne ordnes. Ikke klarer jeg helt slippe taket i bloggingen heller. Det er en morsom avkobling. Jeg vil prøve med mer mail-skriving til bloggportalen, og sam...

Av Kaspara - 11 september 2009 22:22

I disse dager har jeg blogget et år under den svenske bloggportalen Bloggagratis. Det har vært et fantastisk spennende og morsomt år. Aller mest gledesrikt har alle de nye herlige menneskene en har lært å kjenne vært! Det har vært et år med mange s...

Av Kaspara - 10 september 2009 18:40

Jeg er en storsamler av  frodige retrostoffer og fint papir. Jeg lider kvaler, om jeg må gå forbi en bruktbutikk uten å kunne gå på stoffjakt i den. Tenk om det optimale retrostoffet lå der nå, og bare ventet på å bli plukket opp av en person som vil...

Av Kaspara - 8 september 2009 21:13

Ved siden av mitt favoritt-interiørblad danske "Boligliv", kjøper jeg også ofte danske "Boligmagasinet". Danskene kan det de! I dag satt jeg og bladde i nettopp "Boligmagasinet", og noen bilder dvelte blikket mitt litt lengre ved enn andre. Nå vil ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards