Alla inlägg den 27 september 2008

Av Kaspara - 27 september 2008 21:40

Her kommer dagens loppefunn. Det ble en del nye tekstiler og lamper som dere ser. Jammen lyste det ikke en knallgul lampe mot meg i dag også! Vet ikke om det er rom for denne lampa hos oss, men jeg klarte ikke gå fra den. Synes den er ganske rå. De stor skjermene var tiltenkt løvefotstålampa som står nymalt i kjelleren, men jeg tror jeg har bommet litt på størrelsen. Skulle nok funnet større skjerm. Det var en veldig vennlig, søt mann som sto og solgte lampene, og han var SÅ moderat med prisingen. Kjøpte de fleste for femti kroner til sammen. Fant også to vatt-tepper. Er visst alltid på jakt etter det. Ble voldsomt glad til sinns av den ene. Følte den var ganske boblende! Den rosa er det reinsdyr på i mønsteret. Da blir jeg solgt med en gang! Ja, nå kan jeg kose meg med sying og lampeprosjekter i lang tid framover. Herlig!

Ha en flott lørdagskveld!

Av Kaspara - 27 september 2008 14:11

Har vært på loppis igjen i dag og er strålende fornøyd. Jeg gjorde et svalestup opp i lampehaugen og kom hjem med ganske mange lampeføtter og lampeskjermer pluss tre hele gamle lamper.  To nye vatt-tepper og en god del stoffer ble det også. Kommer tilbake senere i dag med litt bilder.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards