Alla inlägg den 15 september 2008

Av Kaspara - 15 september 2008 11:09

For et par år siden pusset vi opp vårt "slitne" soverom som hadde furugulv og lutede møbler. Etter flere år i "den lutede verden" ,var vi klar for noe nytt. Soverommet vårt er litet, så vi følte det ville bli best å male det mest mulig lyst. Mannen min ivret for å bytte seng og nattbord, men jeg var ikke enig. Tror man kan gjøre utrolig mye med litt maling, og liker bedre det å endre på det man allerede har enn bare å løpe og kjøpe nytt hele tiden.

Så nå våkner vi hver dag i en lys verden i en malt seng (farve: Eva), hvitt tregulv og malte panelvegger. (farve: antikk hvit) Jeg stortrives i denne roen alt det lyse gir. Jeg har to bruktfunn på soverommet jeg bare elsker. Det ene er stumtjeneren du ser på bildet. Den fant jeg en sommer i en dansk bruktbutikk. De skulle bare ha femti kroner for den. De hadde ikke betalingsterminal, og vi hadde ikke danske penger enda. Jeg klarte ikke skilles fra den, så mannen min rotet rundt etter nærmeste minibank for å få ut danske kroner.  Heldigvis ble den med hjem til Norge.

Det andre bruktfunnet skal du få se senere. Det er en nydelig speilkommode kjøpt for en slikk og ingenting på et loppemarked.

Viser også fram et bilde av sengelampene våres. Det er de gamle messinglampene som er malt. De hadde en i søteste laget skingleskjerm som vi rett og slett fjernet, og vips kunne vi bruke disse også!

Ha en glad dag der ute, alle sammen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards