Alla inlägg den 14 september 2008

Av Kaspara - 14 september 2008 14:49

Så flid man gjorde seg med kleshengerene før i tiden. Det måtte jo være en estetisk opplevelse å henge på plass tøy. Å hekle eller strikke "cover" til kleshengerene eller kle dem med fine bånd eller artig plast er det ikke så mange som gjør lengre. Skjønt noen gjør det. Husker jeg hadde en elev som hadde med klær til en teaterforestilling vi holdt på med på de fineste strikkede hengere.  På et loppemarked for et par år siden fant jeg mange slike vakre kleshengere og jeg følte virkelig at jeg hadde gjort et kupp. Flere av disse henger framme på soverommet og jeg nyter synet daglig.

Av Kaspara - 14 september 2008 08:40

God morgen, alle dere der ute!

Starter med et gullkorn jeg har tatt til meg:

LIVET ER ALLTID STORSLAGENT OG I BLANT OPPDAGER VI DET.....

Mens smågutta ser morgen-tv og maken fremdeles sover på sitt grønne øre, serverer jeg litt kjøkkenbilder til dere. Vi har ikke brukt mye penger på kjøkkenet etter vi flyttet inn. Det er faktisk et gammelt ganske slitent kjøkken som er malt i  helblank hvitt. Har også malt benken som var i tre med mange flekker helblank hvit.Det ga en ansiktsløftning!

Svigerfar som har gått møbellinja på Kunst og Håndverksskolen en gang i tiden har vært så snill og snekret tallerkenhylle til oss. Ellers er det mange loppefunn å spore rundt omkring. Jeg elsker fine bokser og som du sikkert har skjønt ;bokstaver og tall. Synes det er så grafisk fint. Faren er at jeg tar helt av her, for nå tror jeg nesten det har vært et tall eller bokstav på hvert bilde. ABC i vindu er faktisk hustall kjøpt billig på Biltema. Plutselig ble butikker alà Byggmakker osv. som jeg aldri har brydd meg om å besøke SÅ interessante. En del av de store bokstavene har jeg handlet i søsteren mins  interiørbutikk.

Ha en glad søndag der ute, og så utrolig morsomt at det var så mange innom i går!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards