Alla inlägg den 13 september 2008

Av Kaspara - 13 september 2008 20:29

Så er de to gutta mine på 6 og 7 år hoppet i loppekassa etter lørdagskos og opptak av den amerikanske versjonen av programmet "So you think you can dance", "en højdare" i vår familie.

Jeg har nå hoppet inn på arbeidsrommet og lager et lite innlegg under innsovingen. Tror de synes det er trygt og godt å høre lyden fra tastaturet. De sovner alltid raskere da. Siden jeg nå sitter på arbeidsrommet viser jeg et bilde fra akkurat dette rommet. Her er det masse stoffer, en gammel symaskin, fine gavepapir, garn, trådsneller og data. Jeg elsker å sitte her å sy. Da jeg gikk på barneskolen var dette med symaskin selve skrekkscenariet. Jeg klarte absolutt ikke å sy en rett søm, og jeg tror jeg fikk slippe å sy nattkjole som de fleste andre gjorde.

Da jeg var 25 år fikk jeg en symaskin i gave av mannen min som var overbevist om at jeg ville like den etter hvert. Han viste jo at jeg elsket form og farve og regnet med at symaskinen og jeg ville finne ut av det med hverandre på sikt. Det er noe av det beste han har funnet på!!!

Om dagene tenker jeg faktisk JUL av alle ting, ikke for at jeg er en langtidsplanlegger for det er jeg normalt sett ikke, men jeg skal delta på "Det kulturelle julemarkedet" i byen vår i begynnelsen av desember. Var med i fjor også. Nå trenger ikke alle salgsvarene der være julerelatert, men det er jo greit at noen er det. De siste dagene har jeg derfor sydd kremmerhus i glade farver. Bruker hvit filt som underlag. Har ikke fått montert på hanker enda. Det kommer etterhvert. Under ser du noen av kremmerhusene. Ikke alle er i typiske julefarver. Jeg er nok ikke så rød/grønn av meg når det gjelder jul.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards